tisdag 13 januari 2015

329 Upphängd


4 kommentarer:

  1. Undrar om bilden är redigerad eller inte. Tror inte det. Snyggt med den spegelvända diffusa texten i framkant av bilden.

    SvaraRadera
  2. Kameran är placerad på en skyltmonter med glasskiva. Texten är titeln på en fotobok av Christer Strömholm "Konsten att vara där". Lokal: Moderna museet. Ramarna speglas i glasskivan så på väggen är det bara fyra rader.Jag har lagt på lite extra korn, det är därför den ser lite rå ut. Och nej, jag har inte medvetet komponerat bilden. Den blev rätt lyckad tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att det är fotot är mycket lyckat! Riktigt läckert! :-)

    Sv: Vi får hoppas att det inte bara blir närbilder i år ;-) Förra året var mitt signum naturbilder. I år ska jag utmana mig själv med att ta andra typer av foton och även försöka mig på stadsmiljöer... :-D

    SvaraRadera